Suzywol

Voor alle wolliefhebbers die in de buurt wonen of niet bang zijn om een lange rit te maken: Suzywol uit Eernegem (België) stopt ermee. 

Heel jammer voor alle klanten die 35 jaar lang goed bediend werden door Suzy, Ingrid en Greet want de zaak wordt niet overgenomen. Goed nieuws voor iedereen die nog vlug zijn wolvoorraad wil aanvullen, want nu kan je kwaliteitswol kopen aan sterk verminderde prijzen.

Het is wat zoeken tot je in de grote hoop wol gevonden hebt wat je zoekt en om te betalen is het ook aanschuiven geblazen, dus voorzie voldoende tijd voor je bezoek (en laat je jas in de auto want van wol kiezen krijg je het warm 😁). Maar het loont de moeite.

Zelf heb ik me 'beperkt' laten gaan, volgens mijn nieuwe eerst-een-model-en-dan-de-wol-strategie. Vroeger kocht ik dikwijls wol omdat het mooi was maar ik wist niet steeds op voorhand wat ik ervan zou breien. Nu kocht ik wol met een welbepaald model in mijn achterhoofd. Flink van mij!


De zaak is nog open tot half mei 2022 op donderdag, vrijdag en zaterdag. Meer info op hun website.

Reacties