Vest Draw van Amy Christoffers

Op de website van Berroco vind je verschillende breipatronen, waaronder een heel aantal gratis. Ik gebruikte één van die gratis patronen, namelijk Draw van Amy Christoffers. En ik ben heel enthousiast!

Het patroon past perfect, ik moest geen enkele aanpassing doen. Ik ben dus heel tevreden over dit patroon van Berroco/Amy Christoffers en kan het aan iedereen aanraden. 

Maar je mag het wel niet ontzien om de lange en brede rand van 339 steken (= aantal voor de 3e maat) te breien.

De wol kwam uit mijn voorraad en heeft geen label. De kleur is een heel mooi donker petrolblauw en de samenstelling is 90% alpaca en 10% polyamide. Ik breide met naald nr 4 en de stekenverhouding klopte perfect met wat Amy Christoffers voorschreef, namelijk 20 steken en 26 naalden voor 10 cm.


Je kan Amy Christoffers vinden op Ravelry waar ze gekend is onder de naam Savoryknitting, alsook op Instagram.
Voor Berroco, waar ze Design Director is, maakte ze (op de dag van vandaag) reeds 399 ontwerpen. Maar ze ontwerpt ook voor Interweave en Brooklyn Tweed.

Reacties